all in my head

Första natten på en  hel vecka som jag sover själv, eller ja ni ser ju att jag inte sover. Känns lite halvtungt faktiskt, blitt rätt bortskämd med trygghet. Bror sover hos kusin dessutom så det är alldeles för tomt och tyst här hemma.

Nationella (eng skriftligt) imorse tror jag gick bra, inge ig iaf och talet är jag bara lycklig över att ha gjort bort! Så nu är det "bara" sv-uppgiften, feta sam-arbetet och grupparbetet på nk;n som ligger och väntar på mig. Just det, tyska också men det är med Jess och om jag inte missminner mig helt så ska vi göra klart den uppgiften på lektionen på tors.

Nu tänker jag försöka få mig några timmars sömn, dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0