losing you

Tandläkarn idag, inga hål iaf:) Ska tbx 8maj och checka käken, antar att det inte kommer göra mig mkt klokare. Vet inte hur många år de kollat den och fortfarande inte kommit fram till nå vettigt. Så förväntar mig inte några framsteg denna gång heller.

Sjukling som bara den iaf, var ju bara halsen och helveteshostan tidigare men nu när jag trodde det sku börja gå över så har näsan börjat säga ifrån och ögonen är inte heller helt hundra, läcker tårar som tusan så fort det är ljust. Jippie! Tror jag fått ihop kanske 3h sömn inatt och då äre i intervaller på ungefär 30-40min sovtid och sedan nå timmar vaket innan jag lyckas somna om igen. Så både kropp och huvud är väldigt less på livet just nu.

Och jag måste ju ha något seriöst fel i huvudet, på riktigt. Kan jag inte bara släppa efter och lita på? Kommer på mig själv med att anta att påståenden är lögner och överanalyserar ALLT. Kanske är det för bra för att vara sant, så jag måste hitta på fel för att det ska kännas "normalt". Jag vet faktiskt inte, knäpp är jag iaf.

Ska invänta Angelica (oj, inte många gånger hela namnet används) nu och kanske får jag äntligen se mitt älskade super! På tal om super måste få med sötaste igår. a frågar vad jag gör på msn och jag svarar ; snackar super med westis och får till svar; super du och westis? Sen efter jag förklarat att jag menar serien supernatural så skrattas det och konstateras att jag måste lära mig att säga SN istället för super. Det var ganska kul igårkväll, inte lika roligt nu kände jag.


nje, inge mer. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0