the boy does nothing

Är bara väldigt less för tillfället, ska kasta mig i duschen och packa upp det sista så att jag börjar känna mig helt hemma igen. Det jobbigaste med att vara hemma är att jag varit borta. Det är så mkt nu när man kommer hem, vill helst hinna träffa alla varje dag men det håller ju inte riktigt. Middag hos morbror ikväll och middag hos mamma imorrn. Skönt att iaf slippa komma hem och laga mat vare dag och lägenheten sen ser ju ut som jag vet inte vad. Och jag har verkligen inte orken att varken skälla på bror eller börja städa och diska själv. Skulle egentligen på banken med mor också innan middagen ikv men vet inte hur det blir med det, mor hade ont som bara den så vi får väl se hur det blir med den saken.

duschen nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0