the fear

Jag ska sova nu alldeles strax för jag ska pallra mig upp och duscha innan tyskan imorgon. Bara att bita ihop för sen är det påsklov som jag längtat efter länge. Ska komma ihåg att låta Jon ta en titt på min dator också, inget allvarligt fel men "bakåt" knappen strular som bara den så ska be han fixa det. Han brukar aldrig vara omöjlig;) Blir o'learys med mysfolket imorgon också, kan inte bli så mkt bättre.

Får inte glömma dagens största PLUS, köpt fransk dressing och frensh hotdog bröd så jag har fyllekäk imorrnnatt när jag kommer hem, bror har lovat att det är klappat och klart när jag stapplar in genom dörren imorrn där vid 3 snåret. Det är lycka.

Tycker inte om att jag saknar, det känns bara jobbigt. För egentligen vill jag inte sakna, det betyder att jag bryr mig och det vill jag egentligen inte. Klart det är sött att bry sig men jag orkar inte bli besviken nå mer, had enough. För att sammanfatta babblet, jag vill bry mig men inte end up getting hurt. Ja, ni fatttar.

Sömn på det här nu så blir allt bra, puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0