wish you were here

Vet att jag vart kass på uppdatera. Veckan har till 110% bestått av a och det känns bara najs. Han är väldigt bra den pojken. Blev äntligen bio igår, fast and furious, mkt mkt bra. Robinson hos Simon i lördags var också mkt bra. Barnvakt åt syster i lördags också, mjukglass på stan och a fick köpa sina älskade skor så han blev också nöjd. Jullan blev iaf besviken idag när jag kom upp till tomtebo själv. "Är det bara du?" Jag frågade vem annars hon tyckte skulle ha följt med. "André, kanske" Hon är ganska söt, oftast. Försöker skriva klart mitt tal och dessutom lära mig det och dessutom se till att det är 5 min långt. Kan inte påstå att det går bra alls men jag kämpar tappert. Hockeyn är lite mer intressant om jag säger så.

Henkes rangers som varit så bra, nu blir det 7e avgörande. 3-3 i matcher och jag vet inte vad jag hoppas på heller. Chansen finns ju att Henke pallrar sig till Schweiss(?) om dom åker ur men vore ju kul om dom tog sig vidare i nhl. Mja, det är ett stort problem det där;)

Jag är som vanligt väldigt mes, allt känns så jäkla bra just nu så jag går bara runt och väntar på att nånting ska gå riktigt käpprätt åt helvete, det är så det brukar gå. Hatar mig själv för att jag bara går och väntar på det också, risken blir ju bara större att det faktiskt fukkar upp sig. Äsch, ska engagera mig lite mer i talet och hockeyn nu:)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0