you'll be my prince and i'll be your princess

Börjar med att besvara a här i bloggen, det går finemang! Hur går det själv? :*

Lever och mår bra här ute i skogen. Sover inte mkt om nätterna på grund av min förbannade hosta som aldrig verkar vilja ge med sig. Sen är jag ju ute och kut lite väl mkt enligt mormor men jag pallar inte sitta inne och tycka synd om mig själv. Så jag får nog skylla mig själv för att det tar tid att bli av med eländet. I vanliga fall har jag ju sällskap utav nåt av mina a;n så gott som varje dag så måste erkänna att det känns lite tungt här borta i ingenstans. Fast jag har min alldeles underbara släkt här så jag ska faktiskt inte klaga. Väntar på samtal från kvinnliga a;et och nu blire att äta kaka som morbror precis bakat. Han har sina ljusa stunder;)

Lutar åt att det blir miniheroesmarathon ikväll med bror, upptäckte att vi har tre osedda avsnitt så det ska vi ta och göra något åt ikv. Älskar när man har så man kan se flera i rad. I vanliga fall ser jag ju alltid allt direkt men det har varit dåligt med tid på sistone. Födelsedagsveckan och Italienveckan inehöll så mkt viktigare saker och nu är det alldeles för fint väder för att kunna sitta och se på dagen. Nä, ikväll blire :)

Nu blir morbror snart förbannad säger han, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0