if today was your last day

Veckan har gått fort med en hel massa jobb! Pengar har det blivit så det räcker och blir över och skratt har jag fått så jag klarar mig i flera veckor fram över. Jobbet är verkligen kanon och det ska bli spännande när det kommer nya nästa vecka, jag är redan gamling! Jobbat 1 månad nu, doesn't feel like that! David och Emanuel gör mig sällskap, kom och skrämde livet ur mig igår. Ska jobba på nolia så det passa ju bra.

Det är ändå sickt, de 2 som ställt upp för mig absolut mest är dina två bästa vänner. Det känns super och helkasst på en och samma gång. Är så psykiskt less att jag mest bara sover nu förtiden, måste ta igen all missad sömn senaste tiden. Alla lögner för mitt huvud att överarbeta och kommer snart att explodera. HHHUUUUR KAN DU? Kommer aldrig att förstå, aldrig någonsin. Det är som Simon säger, lika bra att inse redan nu vilka som är riktiga vänner och inte. He has a point.

Ska kika ut genom fönstret nu och hoppas på att det är sol jag ser ;) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0