last resort

Sthlm var underbart bra, trevligt som bara den. Fixade bonusen så extra cash till mig, sitter fint efter alla gapande hål sen sthlm. Lever efter "det som inte dödar only makes you stronger" lite swenglish men vafuck. I'm fine, inte längre ledsen/besviken utan nu är det bara förbannelse som strömmar genom min kropp. Det är lättare att ta itu med och jag har insett att du inte är värd ens att jag ödslar tid att tänka på dig så jag låtsas helt enkelt bara att du inte längre finns.

Vj har taggat igång mig på partaj, den pojken är förbaskat bra. Borde kanske tackat ja till frieriet när vi gick i 6års. Jag hade kanske haft villa, volvo och snorungar redan nu då;) Hur som haver, Vj är en utav de vettigaste killarna jag känner. Har kännt honom så länge jag kan minnas och vi kommer alltid att vara tajta. Håller varandras jackor/hår när vi spyr, pratar lika fort så bara vi förstår varandra, tar hand om våra småbröder och har lika dålig humor. Han är mkt bra och jag är glad att han är ärlig och inte tassar på tå runt saker som jag kanske tycker är besvärliga att prata om. Han frågar och jag svarar. Det finns inget som är awkward mellan oss och vi vet vart vi har varandra. Snackar framtid idag och det fick mig att inse att jag inte har nån aning om vart jag ser mig själv om ett/två år. Jag vet inte vad jag vill, inte alls. Det skrämmer mig.

Jag ska ut för en sista andning innan det är dags att leta sig i säng. Alarmet är ställt på 09.00.. Blandade känslor inför skolstarten men som jag sagt hela dagen "man måste ju börja för att kunna gå ut", jag håller mig till det och ska göra mitt bästa för att mitt sista skolår ska bli det bästa! Always look on the bright side of life!

pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0