scars

Det var inte igår inte, har hänt mkt på sistone och det känns som att jag hela tiden hittar en ny botten att nå. Det känns mest bara drygt för less orkar jag inte längre bli, jag vet att det löser sig och jag vet att det bara ät att acceptera och tänka framåt. Där lät jag ovanligt vuxen men så är det, ingenting blir bättre av att man gräver ner sig, faktiskt!

Jobbet flyter på bra, behöver bara sälja 3 imorgon så har jag min bonus och fixar jag inte tre imorrn så ska jag tammefan skämmas! Åker till sthlm på lördagmorgon (ingen får berätta för Elin för hon tror vi ska till mormor;) och blir där tills på tisdag. Kommer ha hur roligt som helst, det vet jag. Förra sommarens höjdpunkt var lätt vår husvagnssemester så jag gissar på att den här blir minst lika bra! :) Sen är det jobb ons och tors som gäller och sen äre skola på fredag. Crazyshit! Lillebror fyller år också så skulle gissa på kalas av något slag, nån present skulle man ju ha hittat också. Smart där, kanske kan hitta nåt i sthlm;) Just det, ska ju ha vår personalfest nästa helg också, fre eller lör. Blir båt och sånt mys sedan blire grillning och "nån" öl enligt chefen. HAHAA! ;D

Kärat ner mig i papa roach - scars, den går nonstop hemma hos mig. Det går bara inte att bli less, naw! Ska springa och snöra in nästa tvätt i maskinen och sedan ska jag sätta mig i solen och le åt livet. pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0