someday

Känns som att jag är femtioelva kilo lättare och ett leende smyger sig på lite nu som då. Kan inte avslöja riktigt varför eftersom att 4;e part inte vet what's going on. Kan iaf säga så mkt som att det rör sig om en roadtrip, slippa allt här hemma. Få koppla bort jobbet i en sekund och jag kan lova att mobilen kommer att vara avstängd. Kan ju säga så mkt som att mannen som kom på denna idé är min savior! i love, love!

Jobbet fungerar utmärkt, måste bara se till att jobba ikapp så att jag inte stressar över det medan vi är borta. ÅH, kan inte bärga mig, kan bara jämföra mig med ett litet barn på julafton. IIIH :) Så glad att det finns människor som jag bara kan skratta så fort jag är i närheten av. Det spelar ingen roll om världen håller på att gå under, i wont worry as long as you're there!

Ska kasta mig i duschen och sen ska jag faktiskt vara så tråkig att jag ska sova! Jag är trött och jag måste vara tiptop imorrn för jag ska sälja sönder;) pussar på alla som tycks förtjänat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0