i hate everything about you

Länge sen sist, äsch det blir så ibland. Jag är iaf inte (mörk)blond längre, brunett för hela slanten och vi like it!

Livet rullar på som vanligt annars, jobbat mkt i veckan och ska jobba imorgon men det klirrar fint i kassan sen iaf och samtidigt försöker jag göra så mkt som möjligt bara för att tiden ska gå. Dagar blir till veckor och snart är det jullov! Jag vill ha:) 

Ska ta tag i skola också, allt ska vara bortgjort innan jul så det slipper komma släpande efter jul. Det nya året ska börja nytt, utan allt old shit! Så jobb och skola får ta upp min tid, det gör inget. Jag vet att det kommer kännas bra sen. I helgen ska jag äntligen få leva lite iaf, behöver slappna av och släppa lös. Underbart folk och jag kan garantera mängder med skratt. Det är sånt som får det här pissiga vädret i Umeå att inte verka riktigt lika grått och kallt. Kylan kan jag ta men bara med kombinationen av snö. Kyla utan snö kan ta sig nånstans!

Jag borde sova, matte&jobb imorgon!
Pussar på alla söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0