my time

Att människor fortfarande finner mina inlägg intressanta, stackars jävlar. Ni måste ha lite för er;)

Är så less på skola, jobb och alla måsten! Imorgon kl 12 har jag en ledig vecka att se fram emot, en heeel ledig vecka att se fram emot. Det känns galet efterlängtat. Två psykologiuppgifter som jag ska göra klart också så ska försöka sätta mig med det imorrn så att resten av "lovet" kan få vara fritt så att säga.

Frukost på jobbet imorrnbitti, jag och Ida ska då iaf vräka! Kanske kan få sig nå mer av hennes mammas supergoda kakor! Idas blogg består för tillfället bara av uppdateringar om hur många av dessa gudomliga kakor jag äter om dagen;) Hon är la rolig hon.

Nu ska jag ta mig en liten promenix och sedan ska jag försöka somna i någorlunda ordentlig tid så jag är pigg när väckarn ringer halv 8 imorgon! (som om att det skulle hända, pigg alltså)

natti

Kommentarer
Postat av: jenny

haha, spännande att läsa om dina tokigheter ju!

2009-12-23 @ 01:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0