tik tok

Det var inte igår, jag är kass! Jag vet.

Jullov är mysigt, sällskap av J är mysigt, snö är mysigt och det ska bli mysigt att fara till mormor och bara få känna lugnet! Jobb känns lite mindre mysigt, men det är dock det enda mindre mysiga just nu så jag tänker inte klaga allt för mkt.

Blev som vanligt riktig spänning vid pärlplattsmonteringen ikväll, mitt hjärta kommer stanna allt för tidigt.

Om något verkar för bra för att vara sant så är det oftast så(?) Det är lätt att hitta ursäkter för att slippa utsätta sig för risken att bli sårad. Tänk om det är bra, på riktigt? Kan grubblas på i evigheter så lägger ner det fort innan jag fastnat i tankarna.

Måndag och tisdag består av jobb sedan åker jag till mormor på onsdag, där slutar planerna. Det enda jag vet är att nästa onsdag ska jag jobba så då är jag tillbaka i ume iaf. Kan bli tidigare, ingen vet!

Säger godnatt och letar mig i säng, staden med ankan 10 imorrn;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0