alive

Och vart vill ni rita korset? Jag är vaken, vad händer?;) Kanske för att jag snart är vuxen. Exakt 2 månader kvar idag, blir snart nedräkning. Nu när jag ändå är vaken så har jag tänkt försöka hålla mig vaken till 00.00 så att jag får skrapa min aplott. Faktiskt varit riktig duktig på slutet två st 5p, det är inte några futtiga bananer inte! Har sett AA och mästarnas mästare. Det är bra. Sett båda på internet, tv är överskattat. Henke spelar klockan ett så ska försöka komma ihåg att kolla upp hur det gick vägen imorrnbitti också, det känns som att jag kan hinna glömma det även fast det handlar om henkbenk. David sover redan och han börjar inte förrän tio imorgon, jag känner mig busig. Kommer säkert vara jättetrevlig imorgon, stackars Jess som ska jobba med mig hela dagen. Kom fram till det idag när vi väntade på Malte på bibblan att vi jobbar med varandra mest hela tiden nu. På projekt och företagande driver vi samma café (med Emmy, Vicks och Linnet också) Sen har vi ledarskapsuppgiften tillsammans, Sam&Sv uppgiften, projektplaneringen (med Linnéa och Vickan) Plus att vi alltid jobbar tsm på tyskan eftersom vi är enda flickorna där. Inte för att Erik, Johan och Viktor inte duger men det blir oftast att jag och Jess jobbar med varandra och dom med varandra:) Nio minuter kvar till klockan är tolv nu. Har iaf projekt&företagande 8.30-10.30, lunch och sedan sam (=djurrätt) i typ 2h sedan sv(=djurrätt) i 2h. Det värsta är att vi har massvis att göra så det gäller att ta reda på varenda minut utav lektionerna. Inget slappande här inte! Kändes som att vi låg så bra till med sam/svenskan men det blir stressigt imorrn. Ska skriva ihop pm:et, göra powerpointen, källkritiken och sammanställa intervjun. Kommer kännas bra när jag far hem imorrn (om vi nu hunnit med allt), ska äta middag hos mamma vilket känns skönt. Ska ta med mig fek-böckerna (måste komma ihåg att ta med mig dom!) så att jag gör uppgifterna hos mamma så att hon kan hjälpa mig om det är något jag inte förstår. Har lovat att jag ska kuna feken på måndag för Jessica har fått mig att lova att jag ska förklara det för henne då. Gullade mig ju till att få slippa feken den här veckan så det är bara att bita i det sura äpplet och ta tag i det nu ist. Det är inte så farligt mycket som det låter. Fyra minuter kvar, känner på mig att jag kommer få en nit. Kan ju göra någon nytta medans jag väntar, som att ställa alarm och släcka lampan kanske. Jag kan faktiskt göra två saker samtidigt. Lampan är släckt och alarmet är ställt.

Skrapade bananer, fukken. Fick också ett meddelande att min supporter går ut 30:e, surt sa räven. Stänger datorn och fäller igen ögonlocken.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0