all by myself

Vaknade mycket sent imorse, sov som en stock. Kanske för att jag pratade med en liten fyllebengt fram till morgonen men jag klagar inte, var ju ändå vaken så! Fick mig några skratt så myspys vare. Låter som att lillfyllot letar sig hit redan ikväll också, kan inte bli så mkt bättre. Hur som helst, mamma fick väl upp mig vid TRE eller nåt. Snabbfrukost och sedan ut i det "varma" vädret. Kom in för ett tag sedan och har hunnit duscha också. Blir middag hos mor min och sedan hem till lägenheten. Har inte varit där på jättelänge så det ska bli mysigt. Saknar den lite smått, eller det är min säng som jag saknar mest.

Nu ska jag se ett satc och sedan ska jag och mamma äta mat och resterna av ananaspajen från igår:) Mycket bra kväll!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0