chasing cars

Klev upp tidigt och mötte Jess och Linnet för simning klockan 8. Förstår fortfarande inte hur jag kunde gå med på något så dumt:) Det var iaf skönt att få simma, kan lova att jag kände av träningen från igår men det är bara att bita ihop. 1h planering för projektet, tror att det här kommer att bli hur bra som helst, ser verkligen fram emot det! Vet fortfarande inte om det blir en tjeck-pojke eller grek-flicka som ska bo hos mig, blir nog bra hur som helst. Vet inte vad jag ska välja heller, hade varit lätt om grekerna varit lika gamla men de är typ 15 så vet inte om det är roligare med någon i samma ålder även om han då råkar vara en pojke. Tror att det där blir bra. Blev sedan staden med Linnéa och måste väl ändå få säga att det blev lyckad shopping. Mina jeans som jag dregglade efter för några veckor sen men inte blev mina eftersom att de kostade 1299, vilket jag inte alls hade någon lust att lägga ut. De jeansen hittade Linnéa för 600 idag! Det gjorde lätt min dag! Provade och jag är redan kär! Sedan blidde det två linnen och en bh. Blev alltså egentligen inget utav det jag hade tänkt köpa men det kommer ju fler dagar;) Letade skor också och hittade nåra skapliga men då äre ju nåt fel på alla så dom dug int. Hittade ett par som jag skulle kunna tänka mig köpa men då fanns dom självklart inte kvar i min storlek, tack! Hatar att köpa skor!

Sitter hos mamma nu med henne och syster. Har spelat wii fit för ovanlighetens skull och jag som satt som mål att gå upp verkar bara vilja gå ner. Förstår inte hur det kan vara möjligt. Ska snart äta middag och sedan lär det bli mer wii eller sims me sötsystser. Julia har röstat för let's dance ikväll också så jag tänker sitta snällt i soffan och titta på det utan att klaga. (kommer antagligen inte klara av att inte klaga på deltagarna men programvalet vågar jag inte klaga på för då får jag väl aldrig mer spela systers wii, gäller att passa sig.)

puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0