do what your told

Vaknade av att Jessica skickade ett sms klockan 8.33 imorse. Förbannad som bara den, vaknar inte längre av min väckerklocka. Grattis! Så ikväll blir det att ställa larm till tusen. Hann klart med uppgifterna till caféet och jag och Jess gjorde klart allt till sam/svenskan:) Nu känns det väldigt bra, hann dock inte göra feken hos mor eftersom att far ringde och frågade om jag skulle med på hockey. Självklart ville jag det:) Pappa åt middag med oss hos mamma. Om nån sagt för ett år sedan att vi skulle sitta hela "familjen" tsm och äta middag i lugn och sansad ton hade jag nog skrattat högt och väldigt länge. Det är skönt att det funkar, det är skönt att slippa skrik och bråk.

Pappa och jag smet bort på teg och fick oss mkt mkt bra platser. Är egentligen inget lövenfan men är man umebo så måste man älska dem! Så najs att se livehockey, nu har det blivit länge sedan sist. Löven vann iaf med 4-1 vilket kändes gott. När man väl sitter där och ser så kan man ju inte annat än bli överlycklig när det blir mål. Känslan är obeskrivlig. Var mys med lite tid med pappa också. Blir alldeles för sällan. Jag måste få säga att jag förstår inte folk som orkar vara på match DYNGFULLA, vad är nöjet? Visst om man super till efter för att fira vinsten men kul att sitta där packad och inte hänga med vart pucken är. Jag förstår det då inte.

Ska leta mig i säng alldeles strax, blir upp i ottan imorrn och pallra mig till gymmet innan tyskan. Det blir bra:) Packat allt så det är bara att vakna och vandra i sömnen till skolan. Det funkar. Fika med Linnéa imorgon, myspys.

puss (rangers vann, henke vilar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0