dreams don't come true

Ligger i sängen och väntar på att oth ska vara färdigt:) Vaknade kockan 7 idag med och jag börjar inte förrän om 2h. Jag är pigg och glad (!!!!) och lysssnar på Anki som berättar om sina väldigt söta drömmar. Hunnit skrapa aplott, behöver jag ens berätta att det blev nit. Är fan det enda jag lyckas med nu för tiden. JÄTTEKUL.

Förstår fortfarande inte riktigt vad som har hänt med mig. Jag är inte alls sur och grinig utan skulle lätt kunna dra en löprunda eller jobba matte just nu (kanske var lite att ta i, men nästan) Mer peppad på oth iaf, sen har jag ju gott om tid att göra mig iordning innan tyskan. Tycker faktiskt att jag är ganska så duktig, somnade väl kanske där vid halv11 igår och gu så skönt det är. Det är tur att Anki fortfarande har lite fel dygnsrytm sen resan för hon är trött tidigt och går hon och lägger sig blir det så tyst så då kan lika gärna jag också sova. Smart där:)

oth nu, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0