every step of the way

Tittade på oth och var ännu en gång först till tyskan. Det är lika roligt varje gång att se hur förvånad Sylvia är när jag sitter i klassrummet då hon kommer;) Sedan blev det projekt och företagande som jag tror kommer att bli skojigt. Är grupper i klassen och varje grupp ska starta ett café från grunden och redovisa alla steg. Är med Jess och Linnéa, Vickan också men hon var inte där idag. Tror att det kommer att bli bra, kursen är bara 50p så slutar i slutet av februari så känns lite stressigt men det blir nog bra:)

Slutade halv två och gick och träffade Mimmi på vasa för att bege oss ut på promenix:) Kom hem för en liten stund sedan och ska snart påbörja middagen, vill någon gissa? Korv och makaroner:) Ska se gossip och desperate också om Anki nån gång kan se klart oth. Hon har nyss läst ut sin twilight-bok och försöker övertala mig att börja. Jag vet att jag kommer fastna så därför låter jag bli;)

Nu vill jag att pojke ska ta och komma hem, för jag vill prata med honom! <3


pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0