fake

Blivit massor med inlägg idag, huvvaligen. Har sett mitt csi NY nu och ska släcka ner datorn så att jag samlar på mig tillräckligt med sömtimmar så att jag tar mig upp och iväg till gymmet imorrnbitti. Det känns lite tungt nu men när jag väl är där vet jag att det kommer kännas najs;) Så länge man vet att resultatet blir plus så står man ut med minusena på vägen dit.

Kikat resor idag också, skulle bara vilja dra till nåt varmare och njuta av livet! Är inte så brydd om vart jag hamnar så länge det är varmt. Ska fixa passen på fredag, jag och bror. Låter som att det blir utrikes på sportlovet. Inget fancy alls, hälsa på paps storebror i Polen. Var väldigt länge sen sist nu så det kommer säkert att bli trevligt:) Men som vanligt (jag har lärt mig genom åren) så har jag inga förväntningar. Vet hur det är när pappa säger att nåt ska göras, spelar ingen roll om han lovar 110%, i de flesta fallen så slutar det med att det inte blir av och man står där besviken med massa förväntningar som bara raseras. Det suger, big time.

Har mycket att se fram emot de närmsta veckorna och månaderna! Spår att det kommer att bli en ljus framtid, jag tror det på riktigt. Haha, nu vart jag på bra humör och sitter och smygler för mig själv! Italien, födelsedag, tjeckienbesöket, sport- och påsklov! Massa 18års kalas. Snart sommarlov! Första mc-träffen närmar sig också. Saras bebis! ;D Just de, när jag tänker på Sara. Måste förbi och prata med Tina hur det blir med jobb i sommar, ska också höra om påsklovet. Det skulle inte vara fel med några extra kronor i spargrisen.

Huvva, klockan har hunnit bli över 11. Får mig inte mina 8h nu, hur ska det sluta? Sängeeeen nu:)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0