goodbye my lover

Klev upp efter första alarmet imorse. Stod i duschen 07.08! Det är inte alls dåligt. Åt till och med frukost med bror min:) Pallrade oss ut i kylan och hittade till skolan! Har fått hur bra schema som helst också. Hade sv på morgonen och skrev ett referat från en bamse-tidning, rätt humor faktiskt:) Sedan efter lunch vare sam där vi såg 2008 nyhetsår typ. Diskuterade sista minuterna och sedan slutade vi klockan ett! Happyface! jag är inte alls lika grinig och less som igår. Det är bra nu. Fått ny sovrumskompis också, Fabregas sitter på min vägg och håller mig sällskap. Henke har också hittat upp! Pojkar så att det räcker och blir över.

Håller på att tvätta för fullt och har diskat:) Ska gå och kasta in nästa tvätt nu och sen blir det att se brothers and sisters, kan hända att jag somnar för jag är förbannat trött vill jag lova. Somnade väl runt halv 5 imorse, tack så mkt för det. Ska promenixa med mims efter middagen och sen blir det bara att ta det lugnt. Måste verkligen få mig sömn inatt, börjar inte förrän kvart i tio imorgon så det känns bra. Ska fylla på pappsens mobil också så att jag får gratis sms, har slösat en massa av hans pengar. Någon som vet om det är 200 eller 300 för att få gratis sms? :) Nu väntar tvätten, pusss!

Kommentarer
Postat av: simp

Jag är stolt att fabregas hänger där den hänger! :)

2009-01-07 @ 16:48:41
Postat av: jenny

har för mig att det är 200, nästan 100% säker

2009-01-07 @ 17:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0