I'll go wherever you will go

Och ni kan ju bara gissa vart jag är. Har nog inte förstått det själv än. Sitter i Vilhelmina. Kom hit vid nio igårkväll:) Blev lugnt igår, lite let's dance och började se arn. Somnade rätt tidigt, badandet + bastandet tog på. Sov gott vill jag lova, med sötplutt bredvid tänker jag inte klaga. Vaknade tidigt imorse och nu har Simon letat sig ut med skotern, är han glad är jag glad och jag kan lova att han var som ett litet barn på julafton innan han for:) Jag har sett anja, knät såg inge bra ut men har inte hört nå mer. Skidskytte nu och sedan ska jag ut och promenera med mims! Tacka vet jag halebop, vi är ganska så finurliga. Antar att det blir lugnt ikväll, Simon har sagt att han ska laga mat så det blir spännande. Jag gissar på att det slutar på en pizzeria!;)

skidskyttet nu, puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0