i'm only fooling myself

Dagen har varit tuff! Projekt-lektionen imorse var rätt chill, planerade projektregler och fördelade arbetsuppgifterna till caféet osv. Sedan vare sam-sv uppgiften från halv 12 till kvart i FYRA. Jag och Jess jobbade bra ett tag sen ville jag helst av allt bara gå och dö. Var så less på h-vetet men bra blir det iaf, slitit som djur. Och fixat dejt med ordförande för djurrättsaktivisterna i ume, gav förslag på en dag och han kunde! Det här kommer att bli bäst, så på tisdag träffar vi honom för ett alllvarligt snack;) Har även blivit bestämt att det blir en tjeck-pojke, vem sov får äran att bo i mitt hus har jag fortfarande inte bestämt. Måste kolla deras presentationer klart först så jag vet vem jag släpper in i huset;) Tror att det kommer att bli bra.

Blev middag hos mamma, var så förbannat hungrig när jag kom till mamms och frös som jag vet inte vad. Slutade iaf i Julias säng under hennes täcke och ett extra täcke halvsovandes medan Julia läste minihopp för mig. Min syster är fan bättre än mig på att läsa, nemen allvarligt nästan. Hon läser så som man ska läsa, alltså ändrar röstläge beroende på personen som säger nåt är glad/ledsen/arg, ja ni fattar. Älskar min syster mest av allt iaf, spelade självklart wii också och sen fick jag kamma det lilla trollet. Hon är ju håröm som jag vet inte vad, är ju själv hårömmare än satan så jag brukar vara försiktig när jag kammar henne så fick äran.

Hittat mig hem och nu ligger jag och halvsover, ska bara byta om och borsta tänderna sen blire sänggång. Anki ligger bredvid mig och ser på första harry potter, småsöttt. Och just ja, var ju hos Elin och Robban igår. Det var jättefint och kommer bli hur bra som helst när det är helt klart. Älskade köket, skulle gärna byta det mot vårat skrutt! Fick åka bil med Johan för första gången också, jäkligt najs bil iaf:) Drog en ragg och dunka musik, mkt mysigt! Blev mys med Elin till andra avenyn sen, pratade sönder. Det får inte bli såhär länge mellan våra träffar för vi kan ju aldrig sluta prata! Kusin äre bästa som finns! Gick hem i snöstormen sen mitt i natten och pratade med mamms så att jag inte behövde vara så rädd i mörkret, jag är lite mes. Klockan var ju elva, det var mörkt!

Skulle egentligen träffat Lajnus imorrn men ingen av oss har egentligen tid så vi skjuter på det lite till, saknar pojken så inåt h-vete. Får bli efter helgen eller nåt, Robban ville leka med mig i helgen för han var ledig så det sög ju. För nu kommer han jobba mina Umeå-helger. Aja, that's life. Robban och Elin firade tre år igår!!!! TRE FÖRBANNADE HELA JÄVLA ÅR! Förstår ni hur länge dom stått ut med varandra? Väntar bara på bebben och bröllopet. Är det nåra som kommer hålla föralltid så äre dom!

Helvete vad mycket det blev, JUST JA! Är förbannnad också, men jag vände ryggen och sket i det. Vet att Jess blev stolt över mig iaf även fast det tog emot. Ville helst bara svära och skrika men icket. Så jävla dålig stil och jag är så förbannat less på dig! Visst, det har varit mycket skit mellan oss men sluta blanda in ALLLA andra. Orkar inte bry mig, behöver du vända "våra" vänner emot mig så varsågod, dom är dina vänner. du vann? Vad vill du att jag ska säga? Vet att du läser det här så TÄNK lite. Är det för mkt begärt, har absolut inget emot dig alls. Du vet lika väl som jag att det här inte bara är mitt fel och tror du det så tänk om. Du ville att vi skulle vara vänner, glöm! Du har då ett jävligt konstigt sätt att visa det på! Lämna mig bara ifred, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0