kiss

Allt går upp och ner och hit och dit mest hela tiden. Jag har Mimmi som just nu är det bästa i hela världen! Blir bjur imorgon = promenixer, prat och poker. lördag = ridning och rockbandkväll med tillbehör. Tror att det kommer bli förbannat bra, känner mig inte längre lika sugen på att hoppa från en bro!

Marie kom precis hit, så blir fika och mys. Julia slet tag i henne direkt och tvingar nu henna att spela wii fit med henne:) Haha, ska försöka att inte leta mig hem allt för sent, borde egentligen göra klart engelskan men jag har ingen ork för det just nu. Ska vara inlämnat idag så har ju några timmar till på mig. Känns ju bra att man är i tid.

pusss


Kommentarer
Postat av: johan

LILLEMOR! Det var väldigt länge sen sist nu, måste styra upp det här.

2009-01-08 @ 20:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0