let me go

Hemma, så förbanna skönt! For upp till mamma direkt jag kom till Umeå. Fick fika och har sett kärleksdravel, inga tårar för ovanlighetens skull;) Ska sova strax, matteprov imorgonbitti känns inte alltför taggat. Måste styra upp med älsklings-linus i veckan också, läääänge sen nu!

En liten fågel viskade i mitt öra om att det kanske blir skoter i helgen, undrar vart jag har gömt undan mina täckbyxor? lghtn, mamms eller papps? Det är en mycket bra fråga. Skoter, korvgrillning och en öl hade ju inte vart fel. Inte heller helt otroligt att det blir en riddag med mims. Det är inte ens måndag än men helgen ser bra ut!

Tandborstning nu och sen ska jag bädda ner mig i soffan, sovgott:)

pusss
(i'm fine)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0