losing touch

Det var absolut värt att kliva upp tidigt för föreläsningen imorse. Var sjukt bra och trodde allvarligt att jag skulle börja grina där en stund. Huvva, otroligt starkt att de lyckats ta sig ur det. Gjorde planering inför tjeck/grek-besöket. Jag och Linnet snackade med Rasken (idrottsläraren) och har bokat ishall. Ska bli lite småkul att se grekerna åka skridskor;) Undrar om dom har is i Bjurholm? Blev lite småsugen på att åka, det var ju inte igår direkt. Saknar att bara kunna gå och åka när man vill för det är förbannat kul. Minns när vi bruka köra me tennisboll, gamla goda tider det:)

Gjorde nåt som det var länge sen sist också innan jag gick hem, köpte lösviktsgodis. Var så förbannat sugen så sitter och smygäter, fick precis hem private practice så ska se det nu:) Såg också nyss att jag bara var 0,5(!!) poäng ifrån full pott på matteprovet. Det känns väldans bra vill jag lova. Blir hellugnt ikväll, let´s dance och en löprunda. Har varit upp i folk så mkt på sistone så ikväll vill jag helst slippa se nån annan än bror. Så skönt att bara få vara hemma och göra precis ingenting. Just nu är det höjden av lycka:)

Godis och pp nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0