love song

Jag är på bra humör ikväll. Har duschat för ett tag sedan och ligger nu i pyjamas och bara myser och tittar på datorn. Har sett bride wars (bröllopsduellen), kärleksdravel som var lite humor. Jag är lättroad och kräver inte särskilt mkt. Ska gå och borsta gaddarna och hämta ett vattenglas och sedan ska jag se på något mer, har inte bestämt vad det blir riktigt än bara. Ser fram emot basketen på idrotten imorrn som bara den, ringrostig men kul skare bli. Nästan så att jag funderar på att kapa ner naglarna litegrann men det är ett heltidsjobb så då kommer det inte bli mkt sömn inatt. För om jag börjar måste jag ju göra klart allihopa!

Veckorna går oerhört fort och nu är det inte länge kvar till födelsedag, inte så jättelänge iaf;) Känns jättekul men samtidigt lite jobbigt med alla 18års-fester som det kommer att bli detta år, sen när klagade jag på mkt fester? Jag har blivit gammal och tråkig, nästan! Nemen, ska lugna mig, så hemskt är det faktiskt inte. Känns som att jag på senare tid fått lite ordning och det känns rent ut sagt förjävligt bra! Sen kan jag väl inte påstå att jag är nån nykterist för det:)

Helgen har som vanligt gått för fort men men, skola imorgon och det känns faktiskt inte så motigt. Klassen är störtskön och lärarna är grejt och vi läser nästan bara bra ämnen i det här blocket så jag ska inte klaga. Eller jo, måste få klaga på 2h ma B imorgon direkt på morgonen, den kommer vara tung! Ska börja med löner på feken, ser fram emot!:) (pluuggghest) Dagen imorrn blir nog bra, veckan med. Förra veckan gick fort,  Hoppas att den här veckan också går fort, för just nu ser jag bara fram emot fredag! Hm.. jag förstår inte varför?;)

puusss

Kommentarer
Postat av: hÄÄÄmlig KillEE *FNizZ*

Det förstår jag :D

2009-01-18 @ 22:08:56
Postat av: lilllemor

kanske för att du läst matte c? :) pusss

2009-01-18 @ 23:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0