never back down

Smygsov imorse vilket var förbaskat skönt, hade ju tänkt vara duttig och träna men så blev det inte. Letade mig till skolan och åt lunch. Nå kycklingklägg som var riktigt gott även om det såg mindre aptitligt ut. Hade engelska och jobba grammatik, prepositioner. Gjorde massa häften, jag och Linnet jobbade som bara den. Fick min tjeck-pojke också och fick veta vem jag ska bo hos i Italien! Kommer bli mkt bra det här:) Naturkunskap sen, såg film om nervsystem. Jätttekul;) Sedan massa instuderingsfrågor. Staden med Linnet, Jess och Emil också. Köpte ingenting, det är alltid lika tråkigt. Ska kanske gå en sväng imorrn också, om tiden räcker till. Ska träffa Linnéa vid Östra kl 8 för att gå till simhallen. Blir simning fram till lunch. Lunch på skolan och sedan projekt-tid där det blir planering inför ankomsten av tjecker och greker. Slutar vid halv1 och då blir det kanske stan en snabbis och sedan hem och packa inför bjur och vänta på att far ska komma och plocka upp mig.  Söt Mimmi skulle nog gulla med sin svenska lärare så att hon fick gå lite tidigare så att hon hinner med den tidigare bussen till bjur, hoppas:) Blir iaf criminal och grey's medan jag väntar på henne och sen kommer Simon! Veckan har ändå gått sjukt fort och det känns bra.

Efter middagen blev det promenad med Mimsan, letade oss till tomtebo för att lämna biokorten till mamma samt hämta Ankis busskort och mitt diadem som jag råkade lämna där efter min tupplur i Julias säng igår. Fick lite fika och sedan traskade vi tillbaka igen. Blev några timmar ute, gud så skönt! Älskar att det inte är 194 minus grader hela tiden längre:) Ska leta mig in i duschen nu och sedan blir det nog sängen ganska snart skulle jag gissa på!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0