no regrets

Sitter och pratar med min mamma och funderar lite smått över livet:) Känns inte alls taggat att kliva upp imorgonbitti. Föreläsningen är som jag tidigare informerat klockan halv nio och jag har sparat duschningen till imorgonbitti. Grattis Lillemor, bra val! Så alarmet är ställt på 06.45, 06.58, 07.03 och 07.10 kan jag klara av att ta mig ur sängen? Jag borde, annars får jag tammefan skämmas. Har till och med ställt in så att jag har ljud. Nu kommer alla att säga, det spelar ingen roll om man har på ludlöst alarmet lever om iaf. NEJ! På alla normala mobiler så fungerar det så men inte på fanskapet som jag fått låna av min far. HELVETTE, ska aldrig mer tro att Erik ljuger när han skyller på att han är sen för att alarmet inte ringer. (Han har likadan tele) Ber om ursäkt till honom:)

Italien resan är flyttad. Vi far den 30:e. Så jag har hela helgen på mig att fira min 18års dag. WIIIIHEY! Kommit fram till att det blir utgång fre (27e) och sen blir det fest 28e så att de som inte hunnit fylla arton också kan få vara med på ett hörn, småpluttar. Kommer vara en sliten krigare som sitter på planet tidigt på måndagmorgon men man fyller bara arton en gång så lite får man väl bju på.

Klockan är kvart över elva, jag borde verkligen sova känner jag. Mina sovrutiner är inte alls lika finfina som då Anki låg och sparkade på mig om nätterna. DAVID är ju för fan duktigare på att ta sig upp än mig och det säger inte liiite. Jag skäms, på riktigt, riktigt mycket.


Ska natta mammsen och sen släcks lampan och datorn.
pusspusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0