nothing's gonna stop me now

Vaknade klockan 7 imorse då Ankan hade ställt alarmet. Hon klev upp och duschade och jag låg och slumrade i sängen, klev upp halv8!! Åt frukost!! Vet inte vad som tagit åt mig, stolt är jag iaf:) Gick med bror och Ankit till skolan och lillpluttan tyckte det var halkigt så hon stödde sig på mig. Jag som är stor å stabil. Slutade med att jag landade på min dator och Anki landade på mig. Kan säga att min kropp inte mår bra, känner mig som minst 75 år. Träningsvärken är ju helt otroligt sanslös och nu har jag två stora blåmärken på höger knä och höger höft. Puss på plusgrader.

Första maB lektionen imorse, gick bra och hann med alla uppg så ingen stress över det. Valde bara veckor för ledarskapsuppg. på idrotten. Ska vara med Jess, vilket kommer bli perfa. Känner att idrotten nog kommer bli bra den här terminen då 99% av lektionerna kommer att vara elevledda:) Sedan så blev det fekB, kollade bara proven från innan lovet. Sjukt nöjd med 78/78 på g-delen och 77/78 på mvg-delen. Jag skulle kunna sitta och göra fek-uppg. på min fritid, nästan helt seriöst. Det är fan förbannat roligt. Jag är nörd, jag vet och jag står för det:)

Veckans bästa skoldag imorgon, förutom fredag då. Har tyska kvart i tio, lunch och sedan ska vi tydligen börja med någon ny kurs; projekt företagande(?) typ. Låter halvspännande, har det med italienska läraren vilket låter ännu mera spännande. Det blir säkert bra, slutar iaf halv två så jag har inte alls tänkt att klaga. Ska kolla igenom de få glosorna vi fått till imorgon och sedan blir det DH när Anki klarar av att lägga ifrån sig hennes förbannade twilight-bok.

Och det känns som att jag börjat lära mig att inte sakna, det känns bättre men samtidigt hemskt. Självklart saknar jag lika mycket men jag känner nog bara inte efter lika mycket längre och det är jag glad över för annars skulle jag nog börjat klättra på väggarna för länge sedan. Det är värt det:)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0