people always leave

Kan inte sova, är inte trött bara allmänt förbannat less. Vet inte, skola imorrn. Väckaren är ställd på 7, känner redan hur jobbigt det kommer att vara. Brukar alltid längta lite halvt till skolan efter lov, sakna alla klassisar. Jag gör inte det, om jag kunde välja att aldrig mer sätta min fot i skolan skulle jag göra det. Är mer less nu än vad jag var innan jul. Orkar inte ens försöka förstå. Vill nog helst inte ens förstå.

Ska ta tag i allt, kommer att vara på skolan halv9 imorgon och le och bara göra det bästa av dagen även fast det suger. När jag kommer hem kommer jag att diska och städa, även fast det suger. Jag ska ut en sväng imorrn, inte för att jag måste utan för att jag vill. Musik i öronen och bara rensa ut allt ur huvudet, trodde jag allvarligt att det här skulle bli lätt och totalt utan något negativt? Jag är förjävla blond och naiv allt för ofta! Ordet onödigt är fortfarande det första som kommer upp i huvudet, saknad gånger tusen.

Ska fixa gymkort igen, kommer ihåg hur förbannat skönt det var att träna på mornar och håltimmar, ett måste! Varför slutade jag med det egentligen? Ska också se till att ta mig tid för folk, känns som att jag mer och mer helst struntar i det för att det är jobbigt att planera, förflytta sig mellan orter osv osv. Tänker också sluta ha sån förbannad skolpress på mig själv, även om jag inte tycker att jag har det så blir jag alltid så förbannat besviken om jag inte får brabra betyg. Det finns  så förbannat mkt viktigare saker än plugg! Jag har nyårslöften! Lite sent kanske men why not?

dagens oth-avsnitt och skratt åt simps otroligt braiga humor är dagens största plus.
ska försöka få mig nån sömn nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0