please please please

Fått ösa ur mig varenda liten tanke i mitt huvud och mims lyssnar snällt och kommer med kommentarer då jag börjar prata strunt eller helt enkelt har fel. Hon är så himla mkt bra! Blir hon i bjur i helgen också, massa prat och myspromenader. Mina fingrar vill inte riktigt vara med, de är fortfarande helt stelfrusna. Ska pallra mig mot duschen alldeles strax, måste bara få tina upp litegrann först så inte värmeskillnaden blir allt för stor.

Kommer inte fram till särskilt mycket alls, antar att jag bara har mig själv att skylla för allt. Tillslut kanske man lär sig? Får hoppas på det. Och visst är det märkligt, det man allra helst vill ha är oftast det som man vet är helt omöjligt. Jag önskar att det hade funnits någon sorts lösning men det blir inte bättre än såhär. Det är bara att inse det, hur jävligt det än känns.

Nä, nu känner jag mig tillräckligt upptinad för en lång och varm dusch! Blir nog film senare, måste få i mig middag också. Det blir braaa! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0