right now

Chill dag bara, mötet med Malte gick finfint och han var en trevlig prick. Tror både jag och Jess fick lite dåligt samvete för att vi äter kött men va fan! Ska hur som helst äta korv och makaroner ikväll så det så.

Linnéa "lurade" ju i mig glass igår så nu är beroendet återuppväckt. Råkade se att vi har i frysen, kan hända att det blir glass till efterrätt;) Inge oth idag heller, Frida var så snäll och upplyste mig om den saken. Man ska inte bli arg på brevbäraren! Ska ut en sväng innan det blir alldeles för mörkt och sen ser vi vad kvällen har att erbjuda. Lät som att det sku bli lite bilkörning. Kan ju vara trevligt, så länge det är trevligt folk så duger allt!


Nu ska jag påbörja matlagning, har storhandlat med bror min idag. Han har ju börjat jobba idag också, verkar som att han hade haft det bra iaf. Linnéa är söt, märker att jag är förbannad så hon skickar ros till mig på msn, söt flicka det där! OCH JA! Jag är förbannad. Orkar inte med människor som bara tar och tar och aldrig ger något tbx. Skulle inte skada att få någonting tbx NÅNGÅNG. Är egentligen inte arg, bara less. Har huvudvärk som jag vet inte vad, är egentligen gla! Alla som känner mig vet att det ofta går över väldigt fort när jag är förbannad. Behöver bara få ur mig det! Jag är glad för att jag har skickat in tyskan och jag är glad för att det snöade imorse när jag gick till skolan och det var mysigt. Jag är glad för att det var go'maten till lunch. Jag är glad för att Johan gjorde min dag genom att bara finnas till. Jag är glad för att Emmy köpte en macka till mig. Jag är glad för att vi har massor med mat i kylen. Jag är glad för att...

Ja, ni ser:) Jag är egentligen glad. Nu blinkar Jessica orange så jag ska se vad hon vill. Tror att det handlar om caféet och då ska svara henne nu och ta tag i det:)

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0