sweet home alabama

Sitter hemma i lägenheten nu, var jättelänge sedan jag var här sist! Blivit så mkt mormor, pappa och mamma nu under lovet. Sitter i min säng och mår bara bra:) Emanuel är här så han och David leker, jag ska se ännu ett satc-avsnitt och sedan ska jag leta mig ut i kylan för att möta upp sajmon och får även träffa Madde;D Två flugor i en smäll. Hoppas också att det är något som är öppet för insåg nyss att annars har vi ingen frukost, vore ju galet:) Ska inte alls se nåt satc, det är ju parlamentet om bara några minuter på 4;an. Ett sånt där extra långt, extra många, extra bra avsnitt:) Det kan jag ju inte missa, måste köra bort småpojkarna från tv;n nu.


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0