the man who can't be moved

Och vet inte varför jag helt plötsligt blivit så förbannat ärlig, kanske är det du som gör att jag måste säga precis vad jag känner/tänker. Eller så har jag insett att det i längden blir värre om man inte gör det, kanske äntligen lärt mig nånting från tidigare misstag. Jag är tom, helt tom på allt. Och även om det nog var dumt att dela med sig av mina tankar så står jag för vartenda ord, it's just the truth.

Känner själv hur det alltid börjar spåra på kvällarna. På dagen är det så mycket annat i mitt huvud att jag liksom klarar av att stöta bort alla jobbiga och tråkiga tankar, då tänker jag på roligare saker som typ skola. För skolan är jättekul, nämen har iaf massa saker som händer hela tiden och tänker på allt sånt i stället. Måste börja göra jättemkt på dagarna så att jag stupar i säng när jag kommer hem så att det inte blir en massa dötid i väntan på att sömnen ska infinna sig.

Kan berätta att jag var en millimeter från att bryta mitt 4v och 2 dagars långa uppehåll också, gjorde det däremot inte men hade gärna velat. Orkar inte med fler misstag just nu. Jag ställer till det tilräckligt som det är.

Ska se nån komedi som får mig på bättre humör och sen skulle jag inte bli ledsen om nån go och glad människa ringde och pratade strunt med mig. Ska då gå härifrån innan jag har dragit hela mitt liv. puss!


Going back to the corner where I first saw you,
Gonna camp in my sleeping bag I'm not gonna move,
Got some words on cardboard got your picture in my hand,
Saying if you see this girl can you tell her where I am,
Some try to hand me money they don't understand,
I'm not...broke I'm just a broken hearted man,
I know it makes no sense, but what else can I do,
How can I move on when I'm still in love with you...

Cuz if one day you wake up and find that you're missing me,
And your heart starts to wonder where on this earth I can be,
Thinking maybe you'll come back here to the place that we'd meet,
And you'd see me waiting for you on the corner of the street.

So I'm not moving...
I'm not moving.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0