take my hand

Sitter och växlar mellan hästar och sista minuten resor. Jag vill, jag vill. Får flytta till mormor och pendla till Umeå varje dag, inser mer och mer för varje dag som går att jag helt enkelt kommer bli med häst. Förr eller senare, helst förr. Någon som är rik som känner för att gifta sig eller åtminstone sponsra?;) hahaha, har ändå inte tid med häst medans jag går skola men sen, då jävlar! Vill nånstans varmare NU. Jag tycker om snö och Sverige men just nu äre kallt. Är så förbannat avundsjuk på Johan som far om bara några dagar (jag ska ner i hans resväska).

Har fått mig glass nu så är faktiskt på riktigt bra humör! Blev ett eli avsnitt med bror också. Min bror som egentligen inte äter glass, väldigt väldigt sällan. Han tyckte ju självklart om glassen vi hade hemma så jag var tvungen att dela med mig. Den kommer ju vara slut snart! Det var lite dumt, måste se till att köpa nåt som han inte tycker om nästa gång:) haha

Blir helg i stan ändå, fått bättre förslag här:) Galet bra.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska stanna i Ume med mig och leva jävel! :)

2009-01-27 @ 21:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0