stand by me

Vaknade och pallrade mig till gymmet i kylan. Gick bra och förväntar mig träningsvärk imorgonbitti. Tyska sedan som var chill. Gjorde nå diagnos på eng sen vare inte så mkt mer. Såg klart rainman på nk;n. For till mor min och spelade wii fit och middag hos kusin. Papp hämtade på tomtebo och vi for och såg wallander - hämnden. Var mkt bra, tycker om wallander som bara den (filmerna alltså, inte krister henriksson) Pappa var ganska (MYCKET!) förbannad också, man ser ju iaf vart jag fått mitt underbara humör ifrån. Denna gång var det dock befogat att få vara förbannad för jag blev till och med förbannad över att höra vad som hänt. Sedan ville fader att jag skulle joina honom till sthlm nästa helg. Min pappa planerar inte saker särskilt långt i för väg (där är vi inte alls lika lika) Vet inte om ett besök i huvudstaden skulle kunna ställa allt till rätta. Eller rättare sagt, jag vet att det inte skulle kunna det. Kommer ta sin tid innan jag släpper in igen.

Bara en lektion imorgon. projekt vid typ halv12. Ska iaf upp tidigt ändå. Simning klockan 8, wihey. Känner mig otroligt nog riktgigt peppad. Träningsnarkomanen i mig har åter igen fått liv, det är så förbannat mysigt att träna:) Lunch på skolan efter vattenplasket och lektion. Blir staden sedan och införhandla nödvändigheter, mor har väldigt sött nog fyllt på mitt H&M-presentkort förråd så blir sminkhandling som aldrig förr. Sedan blir det tomtebo och mamsen på kvällen. Lär ju spela sönder systers wii och leka med henne. Säkert någon bra film med mamma också, myspys. Tydligen ska bror och kusin lana hemma hos oss så jag tar det säkra före det osäkra och flyr fältet. Min dator sover över hos mamma inatt så att ni inte tror att jag är död för att jag inte är inne på msn;) Ska packa badkläder så att jag inte får blackout imorgonbitti i tröttheten och glömmer nåt!

pussss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0