wind of change

Minns inte hur långt jag hann i förra inlägget, borde kanske kollat det innan nu orkar jag inte. Vaknade iaf vid typ 2 och letade mig ut på promenad runt nydala:) Var kallt men skönt som bara den. Kom hem och kastade mig i duschen innan alla gäster, släkten får dom bara kallas, skulle dyka upp. Åt massa mat och Elin och Robban kom förbi en snabbis, var jättelänge sedan jag såg dem så det var roligt. Hörde att Johan köpt bil, det har han tydligen glömt att berätta för mig! Hrmfp, det ska han få veta om!;) Har blivit en hel del spelande som avslutades med poker alldeles nyss. Holmbergfinal där broder som satt med nästan allt slutade som segrare, kändes lite surt men han var väl bra eller nåt.

Söt mimmi har då gjort min kväll väldans bra:) Spridit lite extra glädje, "du tycker väl inte att jag är störande nu?" Sötnosn. Har faktiskt fått mig en sån där glitter specialcider, inte mkt till fylla men lite alkohol har kroppen fått känna på iaf. Har varit en mycket bra nyår och jag tänker berätta för alla att man kan ha kul även fast man inte är full. Nu äre Lillmor-san som pratar:) Mamma har paxat mig för morgonpromenad imorgon så kanske borde ta och leta mig i säng så att jag inte är helt död när hon stormar in här imorgonbitti;) Och just, nu ligger lillasyster i magsjukan. Att det alltid ska vara så mkt runt högtider, ganska jobbigt faktiskt.

En bra sak är iaf att nu är vi iaf på rätt år som min 18års-dag den taggas vill jag lova:) 2 månader och 26 dagar (ja, jag vet. närmare 27 men ändå) Det blir också bara ljusare och ljusare nu vilket uppskattas! Snart är det sommar igen;) haha. Nej, har babblat alldeles tillräckligt. Sängen nästa!

nyårspussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0