you're beautiful

Jag älskar Peter! Fick gå från feken, puss på han:) Är hemma med bror min nu, varit duktig och skrivit in alla veckans planer i kalender, har typ ingen kväll ledig;/ Bara roliga saker men känns ändå stressigt och jag undrar när jag ska få tid till att andas. Linnéa känner mig iaf, helt random frågade hon mig om vi inte skulle gå och köpa glass. Det tog inte många sekunder innan jag var med på noterna! Och vet ni? Det var gott som bara den:)

Sitter och pratar med Viktor om Shan the man, sett att han ska vara i Ume och jag vet ju att Viktor älskar honom så snäll som jag är så frågade jag om han sku dit och han visste inte ens om det. Han blev glad och jag blev glad för att jag fick göra någon glad. Tråkigt att vi inte höll det vi sa och fortsatte vara vänner för pojken är nog den snällaste på jorden. Haha, bilden när han bär Anki och vi allihopa ligger i min säng och mår apa kommer tillbaka igen, skrattar så att jag nästan vill gråta.

Nu ska jag ta tag i tyskan och feken. Tyskan ska vara inne innan imorrn så borde ta tag i den men känner mig mkt mer peppad på fek. Bara att bita i det sura äpplet och skriva om ötzi(?) JIPPPIE! Glömt att fixa desperate också, det måste göras. Då hinner jag göra tyskan innan det är färdigt eller så råkar jag se istället ;] Kan inget lova. NEJ, sluta fuska nu. Tyska blire nu, känner mig dutti.

pusssas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0