bad influence

Jag knackade på Ankis dörr prick kvart i 10 imorse så det var ingen fara på taket där inte. Vi kom till skolan och planerade klart det sista, slutade vid ett och nu har jag ingen skola förrän på fredag då vi bara ska fixa det absolut sista inför tjeckerna och grekernas ankomst. Det känns som ett lov på lovet;) Ner på bibblan och hämtade bok, obamas bok som han slrev för nåra år sen, tror det är mkt intressant. Anki kallade mig både tråkig, gammal och dum. Söt hon är den flickan. Min dator är lagad också! Johan hakade på oss på skolan så jag och Anki som hade tänkt gå till Maxi för att handla fick skjuts istället:) Handlade och sen fukkade Johans tand upp sig så vi for upp till tandläkarn vid sjukhuet. Anki passade på att leta upp farfar och jag fick följa med som stöd för att hålla lillpojken i handen;) Han fick tid efter 5 så det var bara att pallra sig ut igen och sen dess har vi busat hemma hos mig. Johan for för nått tag sen till tandläkarn och ikväll ska han kika lägenhet!

Anki sover just nu bredvid mig, ska vara söt och väcka henne nu så vi kan se ett supernatural och sedan ska vi över till henne för middag, myspys! Imorgon blir det att chilla sönder och försöka ta tag i samhällsuppgiften som skulle vara inne innan lovet, ajabaja! Ska äta mat hos mammsen och sen blir det änteligen "män som hatar kvinnor" på bio med bror och fader. OCH JUST DET! Från och med torsdag så är det mitt gamla mobilnummer som gäller för får tillbaka sin på onsdag kväll så det vore ju onödigt att ni skickar alla era söta sms till honom, eller hur?;)


pusss


Kommentarer
Postat av: Terese

Hej, måste bara säga att du har en väldigt fin blogg . :)

2009-03-10 @ 22:17:10
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0