call me when you're sober

En gammal låt som återupptäckts (syftar självklart på rubriken). Texten är ganska så mitt i prick också. Blev melodifestivalen hos mamma, väldigt oväntat att operan sku gå och vinna men jag orkar inte vara bitter. Så hårt bryr jag mig faktiskt inte. Suttit och lyssnat på heats låt nyss, diggar den ganska så mkt faktiskt:) Tog bussen 22.20 från tomtebo och jag har nog aldrig åkt när det varit så fullt (både fullt som i mkt folk och fullt som i onyktert) nån annan gång.

Kom hem och hade tänkt tvinga bror att se en film med mig men nejrå, då har han smitit iväg till Alex. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag behöver väl inte ens berätta att det inte blev nå samhällskunskap gjort och det tänker jag INTE ta tag i nu. Ska läsa mig till sömns tror jag, det låter faktiskt  väldigt mysigt.

You never call me when you're sober.
You only want it cause it's over,
It's over.

How could I have burned paradise?
How could I - you were never mine.

Jävligt less, hostig och allmänt sjuk (både i hals och huvud ;p). Skulle vilja klaga på allt och alla men det orkar jag verkligen inte. Ni får ursäkta min grinighet, jag är bara på riiiiktigt dåligt humör. Egentligen inget spec, bara massa småsaker som tsm blir för mkt. Nu blire läsning och sen ska jag sova mig happy!

pusssas


Kommentarer
Postat av: DIXIE DELANIE

Have a nice day!



Many hugs Delanie! :)

2009-03-16 @ 13:00:39
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0