call me when you're sober

Men hallojsan, dagen har varit lugn. Blev promenad med Anki, vågade oss till och med ut på isen och mysigt var det. Ankan tog lite kort och sen blev det hem för att ta en massa tattoo-kort, ja ni kommer att få ett alldeles strax:) Middag hos morbror, så ska det låta och parlamentet. Myspys bara:) Sedan en sväng till mamma innan morbror skjutsade hem oss. Hur som helst så är det ändrade planer för imorgon. Blir inget Bjurholm alls. Jag vet inte vad jag ska säga, har slutat bli förvånad och orkar inte ens försöka förklara. Jag är van, så är det bara. Tragiskt men sant, det löser sig I guess.

Nu ska jag inte hålla er på sträckbänken längre, foto och sen pusshej :)


9103270644 för de som är blinda ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj! Cool idé!

2009-03-06 @ 00:49:43
URL: http://happypetinacar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0