highway to hell

Tvätten är klar, Frida dök förbi med nycklarna och Anki hittade hem hel:) Det är väl ungefär det viktigaste som hänt idag eller nåt. Blev desperate och bedtime stories med Ankan innan det blev dags för henne att bege sig och för mig att gå DUBBLA vägar, ska inte klaga för jag gör det så gärna:) Lite friskluft har väl aldrig skadat och jag vill ju inte att lillplutten ska gå hem alldeles ensam, närå. Funderade faktiskt på att lägga in en kommentar som hämnd för den fina fek-pluggar-bilden som numera går att beskåda i hennes blogg men jag står över sånt....NEJ, självklart kommer jag att hämnas, jag måste bara komma på nåt bättre, ÄNNNU värre! ;] Simon fyller 18 också, tiden går fort och det får mig bara att inse att det alldeles strax är min tur, jag längtar bara liiiitegrann.

Jag ska sova nu för Anki kommer vara arg på mig när hon ser när detta inlägg är skrivet och kommer komma med någon mamma kommentar i stil med "inte konstigt att du var sen imorse, du fyller snart 18 har du inte lärt dig att man måste gå i säng" eller nåt sådant. För både hon och jag vet att jag kommer ha det jobbigt imorgonbitti och troligtvis kommer att komma nån minut för sent till henne imorgonbitti. Så nu ska jag sova och ställa alarmet några minuter tidigare så att jag kan överraska henne I TID imorgon;) Den ni, vi ser hur det går med den saken.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0