innocence

Tacos hos mamma blev det och sedan var pappa så söt så att han skjutsade hem oss så vi slapp gå HEEELA vägen till bussen i snöovädret. Är det 200m? Nja, knappt. Sprang till Anki i snöovädret när jag kom hem, ska inte överdriva där heller för det är inte många metrar mellan våra portar. Hon var söt och gjorde kladdis, ganska så gott. Såg ett supernatural hos henne och nu sitter vi hos mig och ska väl kanske ta och se ett till. For hem hit för att jag skulle ta tag i packningen men det har jag då inte gjort än så vi får väl se när jag tar mig för det. Tvätten är inte riktigt torr än så jag kan ju inte packa allt nu så då är det lika bra att vänta. Det är ju dryga 10h kvar innan vi far, nog hinner jag det alltid;)

Det jobbigaste är ju som vanligt det här med skor, vill ha nåra me klackar, vill ha nåra som man kan promenixa i och helst nåra "vanliga" tennisskor. Lutar åt att det blir ett par klackar och mina vanliga adidas som får duga som promenix-skor också. Ni ser vad allvarliga problem jag faktiskt har! Hahaha. Egentligen skulle jag inte behöva ha klackar heller men jag vill ju kunna ha leggings och jag klarar inte av att ha nåt annat än klackar till det för det ser inte klokt ut! Så är det bara:)

Precis kollat på smhi och vi får iaf plusgrader nere i Polen men inte mycket mer. Ska tydligen vara runt 7 grader imorgon och kommer man från kalla Sverige så får man inte klaga. Det är ju trots allt inte värmen vi åker till Polen för;p Ska bli hur kul som helst att träffa farbror och Susann och att få komma bort ett tag.

Nu ska jag tvinga Anki att se nästa supernatural med mig:) puss och gonatts

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Är du intresserad av gratis presentkort till kläder? http://www.freestreet.se/?r=147 är en bra sida för dig med street-stil! :) kram

2009-03-03 @ 13:14:12
URL: http://Http://MalinSvenssoon.blogg.se
Postat av: Ronny

Hej! Det här var nåt nytt jag hittade när surfade runt på Mer-Trafik? Ser bra ut tycker jag. Undrar om man ska återkomma eller ägaren kanske redan är ilsken för man stigit in här alldeles objuden. Hmmmm. Ja,ja ha det bra ändå.

2009-03-04 @ 14:32:23
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke
Postat av: Edith

Tacos is the shit :D

2009-03-06 @ 17:34:09
URL: http://edithh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0