jag talar ut

haha, jag har inte mkt för mig vill jag lova!

1. Vad heter du? Lillemor

2. Ett ord på fyra bokstaver: Ljus

3. Flicknamn: Linnéa

4. Pojknamn: Linus

5. Yrke: Lärare

6. Färg: Lila <3

7. Klädesplagg: Linne

8. Mat: Lax

9: Sak i badrummet: Lampa

10. Plats/stad: Lund

11. En orsak att vara sen: Ligger och sover för länge

12. Något man skriker: Låt bli mig!

13. Film: Lejonkungen

14. Något man dricker: Loka

15: Band: Linkin Park

16. Djur: Lejon

17. Gatunamn: Lönnvägen (fuskade bara lite på hitta.se)

18. Bil: Lamborghini (stavas tydligen såhär...)

19: Sång: Love Me Tender

Kommentarer
Postat av: Madde

lol lite besviken dock att du tog Lund iställe för London :P

2009-03-16 @ 17:24:20
URL: http://madelelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0