like you'll never see me again

Jag är helt död i båda kropp och huvud, åker jag på Polen-förkylningen dödar jag någon. Tjecken kommer på måndag morgon och jag orkar inte vara sjuk, vi ska vara ute i snön och leka typ varje dag. FITTA.

Orkar inte ens skriva, ska se så ska det låta på internet nu och sen ska jag sooooova! Hela natten och hela dagen.... eller nåt. Funderar på att börja läsa min bok också som sömnpiller. Menar nu inte att boken inte är bra utan menar att man blir trött av att anstränga ögonen;) Har ju änteligen fått mig obamas bok som jag är väldigt sugen på att börja läsa.

Och vet ni nå kul, jag ska bju på bilder! Det är jag oftast väldigt dålig på så varför inte?;)

älsklingsnaglaaarna! Måste kapa för de börjar se häxiga ut.
Anki som målat, för er som inte vet så använder jag ALDRIG nagellack.
(Lägg märke till jacket i mitten på långfinger-nageln, antar att jag hamnat mellan nån dörr eller nåt?)


kurragömma;)


anki, angelica, ankan, ankipank, lillen, pluttskrutt, ankit, mini och retard.
kärt barn har många namn.... tsss.


haha, ser ut som att jag är flintis! Har uppsatt för de som är lite retarded!


Så ska det låta nurå! puss och gonatttt:)


Kommentarer
Postat av: hetbrandman_91

vilken jävla läckerbit där på tredje bilden! du råkar inte ha hennes nummer? rauwr .. ;)



2009-03-14 @ 00:28:15
Postat av: lillemor

klart jag har! ;D söt duu

2009-03-14 @ 01:20:14
URL: http://llilllemor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0