my life would suck without you

Angelican kommer att vara saknad den närmsta veckan vill jag lova, insett det mer och mer. Det var jobbigt att inte bara kunna springa över imorse när jag vaknade av det sjukaste sms:et NÅNSIN! Förhoppningsvis så kommer hon och äter middag med mig hos mammsen. Hon är min sån person, så fort nånting out of the ordinary händer äre hon jag bara måste få berätta för! Hon är bra, faktiskt;)

Kökslampan är på plats, mamma hade tydligen köpt fel kabel av nå slag så pappa ska fara och köpa rätt. Det är rätt najs med en pappa som har lite koll;) Lunchade hela familjen på avenyn tsm me Kicki och Shlomi + barn. Det var mysigt och det finns nog inget bättre än att mamma och pappa faktiskt kommer överens.

Jag trodde att jag skulle sakna henne. Hon skulle aldrig blivit nån extra-mamma men jag hade verkligen accepterat henne som en vuxen i "vårt" hem. Jag kunde prata med henne och jag tyckte om henne, massvis till och med. Nu vill jag helst bara gråta, jag kunde inte bry mig mindre. Och även om jag vet att jag inte ska och borde ta åt mig så är det svårt. Det sticker rätt fint i hjärtat, hoppas du uppnått det du ville? My life wouldN'T suck without you! Hur kan man behandla någon man säger sig älska så fruktansvärt illa? Det är något jag aldrig kommer att förstå.

Ska fortsätta jobba nu, hämta tvätten och snöra in nästa;)
pussa



sötnosn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0