rejected love

Gjorde en massa fynd på expo, mest pappa. Men vi hittade lite vi med, blev skärbrädor och massa nya knivar. Pappa hade även med sig ett par tjocksockar som farmor gjort åt mig, nu kan jag mysa i dom! Chillat med Friday och Anki och sedan blev det pizza hos mamma. Nu är jag hemma och längtar till imorgon när det är dejt med min blivande man;) Sara och hennes mamma ska komma förbi med lillen som fortfarande inte fått något namn. Fått massa nya bilder av Sara och han är nog det sötaste som finns. (Jag vet att alla säger så om alla bebisar men han är nog tammefan det alltså!)

Nu ska jag spela mitt älsklingsspel och vänta på att Anki ska komma och störa;)
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh du är för fyndig :) det där med födelsedatumet var verkligen pricken över i:et. Låter bra att Polen var mysigt, ska ju dit på bröllop 2ggr i sommar :) ska bli himla skoj.. vars vare ni va nu igen?



Oj men det lät ju inte allt för skoj.. inte lätt när det är svårt.. vad avis jag blir när jag ser att du ska få träffa bebisen.. jag vill me.. vi kommer ju hem i påsk men tyvärr ingen visit till Umeå :/



Sköt om dig! KRAM

2009-03-12 @ 22:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0