solo i stockholm

Har legat i sängen hela morgonen/dagen. Jag är inte alldeles för kry;/ Nyss ätit nåra mackor och städat undan lite och nu har jag åter igen intagit liggande ställning. Ska iväg till mamma ikväll och se melodifestivalen med dom och bara tare lugnt. Antar att det blir övernattning där, pallar inte åka hem mitt i natten. Snacka (smsa) me Vj igår också, stor pojken hade ju sin debut på krogen. Kan ni förstå att snart är jag lika stor (eller åtminståne lika många år) som han!

Träffade sötbebis också igår som fortfarande inte har fått sig något namn. Kan säga att han var tusen gånger sötare i verkligheten:) Åt äppelpaj och bara myste. Sara kommer att bli bästa mamman nånsin!

Ska sluta anstränga min hjärna och vila en stund innan jag ska leta mig mot bussen. Ska försöka ta tag i sam-uppgiften (som fortfarande inte är klar!!!) hos mammas ikväll. Jag har mina aningar om hur det kommer att sluta... Nejdå, jag kommer göra bort den!

puss


Kommentarer
Postat av: mathilda

usch, jobbigt att inte må helt bra:/

hoppas du ändå får en bra lördagskväll!:D

2009-03-14 @ 17:38:16
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0