you make it real

Öppnade lägenhetsdörren vid 5 tiden igårnatt/morse och då var det bara att kasta sig i sängen för sömnen var efterlängtad. Har haft en vecka som överträffat mina föväntningar:) Blivit massvis med strosande omkring och bara sett och upplevt allt som landet har att erbjuda. Mycket nöjd med resan. Nu tar jag det mest bara lugnt, håller på att tvätta och har äntligen packat upp allt ur resväskan. Jag ska bjuda på bilder senare när pappa har lagt in alltihop på datorn.

Ser the apprentice nu och när det är slut ska pallra mig och hänga sista tvätten. Frida skulle komma förbi med Ankis nycklar också så ska gå och låsa upp dörren så att hon tar sig in;) Eller rättare sagt så jag slipper skynda mig ur sängen för att låsa upp när hon kommer;) Blir sveriges värsta bilförare med bror sen också, det brukar sluta med att jag skrattar tills jag gråter när jag ser på det programmet, hahah:) FAN, klockan är över "ringa-Anki-tid" så jag måste nog ringa henne nu annars är risken stor att hon blir lite smygarg på mig.

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0